Portal, a właściwie, początkowo jedynie Forum "Prawdziwej Przygody Pod Żaglami" powstało przed laty na potrzeby jednego z kolejnych rejsów po Morzu Śródziemnym.
Założycielami była grupka przyjaciół od lat związana żeglarską przygodą.

Jako, że każdy z nas ma swój, przeważnie bardzo odpowiedzialny zawód, na żeglarstwo mamy czas tylko w czasie ciężko zapracowanych urlopów.
Mimo wszystko, w ciągu ostatnich dziesięciu lat udało nam się wygospodarować około 30 tygodni wspólnej „przygody pod żaglami”.

Nie uważamy się za geniuszy, nie jesteśmy żadnymi „guru”, nie uzurpujemy sobie praw do „wszechwiedzy”. Jednakże, żeglowaliśmy już wspólnie nawet w takich warunkach, o których zwykło się mówić „białe piekło”... i przeżyliśmy....
Więzy tak zawiązanych przyjaźni trwają i będą trwać „wiecznie”.

Poprzez wiatr i wodę związani, zarażeni bakcylem żeglarstwa, stworzyliśmy wtedy coś w rodzaju „Prywatnego Jacht-Klubu”, jednakże bez struktur i organizacji.

Żyliśmy (i żyjemy nadal) w prawie wszystkich krajach Europy, żeglujemy po wszystkich akwenach, nie jesteśmy związani z żadnymi oficjalnymi zrzeszeniami żeglarskimi i uważamy się za ostatnich romantyków na morzach świata.
Zasady na naszych statkach były, są i będą bardzo luźne, „kodeks piracki” jest nam bliższy, niż granatowe marynarki z naszywkami, chociaż nigdy żadnych „rytuałów” dla nowicjuszy nie praktykowaliśmy.

Po długoletnich własnych doświadczeniach zauważyliśmy, że forma tego portalu pomogła nam już w organizacji wielu rejsów i tworzy idealne uzupełnienie (lub nawet zastępstwo) dla spotkania przedrejsowego.
Dlatego też, postanowiliśmy otworzyć nasze podwoja dla szerokiej braci żeglarskiej.

Cieszymy się z każdego nowego „przybytku” na naszej stronie, jednak ostrzegamy:

- jeśli masz słabą głowę – nie rejestruj się tutaj,
- jeśli masz dominującą partnerkę (lub partnera) – nie rejestruj się tutaj,
- jeśli jeździsz samochodem tylko tak szybko, jak na to pozwalają przepisy – nie rejestruj się tutaj,
- jeśli nie potrafisz zostawić komórki w domu na czas rejsu – nie rejestruj się tutaj!

... pozostałą resztę witamy chlebem i solą!

Nowości na forum

• Brak postów do publikacji.

Najnowsze galerie

Prawdziwa Przygoda by Marek and Jacek
Design by : Place your Website.